loading...
GAMES
گیمر تیم بازدید : 283 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی اینترنتی وارین یک بازی استراتژیک پر طرفدار است که بعد از بسته شدن  تراوین جای انرا گرفته است توضیحات از زبان مدیر سایت فرهاد احمدی

در ادامه مطلب

خیلی وقت پیش یکی دو بار در سایت تراوین ایران بازی کرده بودم و خب خیلی هم وارد نبودم.
اوایل سال 1391 به خاطر مشکلاتی که برام پیش اومده بود خواستم یه حال و هوایی عوض کنم در سایت تراوین ایران ثبت نام کردم.
برام یک پیام راجع به یک سایت تراوین اسپید اومد و منم چون خیلی دوست داشتم آخر بازی رو ببینم رفتم ثبت نام.
خلاصه روز موعود فرا رسید و من رفتم برای بازی. روز اول رفتم تو یک اتحاد و از بد شانسی شب اتحاد بهم خورد و من با کمال ناامیدی
خواستم بازی رو رها کنم. شب گذشت و صبح بیدار شدم و دیدم به اکانتم حمله ای نشده. خوشحال شدم و تصمیم گرفتم به بازی ادامه بدم.
در بازی منابع میفروختن و میتونستیم با امکان ساخت فوری سرباز، کلی نیرو دست و پا کنیم. خلاصه توی اون بازی من کلی هزینه کردم
و در آخر تونستم خود ادمین سایت رو که با یک اکانت دیگه بازی می کرد با پول شکست بدم و ادمین به خیال خودش که خیلی زرنگه
جایزه رو هم با کلک های مختلف بالا کشید. در آخر بهش گفتم که میدونم فلان اکانت خودتی نمیخواد فیلم بازی کنی. با این روشی که در پیش گرفتی
سایتت پابرجا نمی مونه. خلاصه آخرشم سایتش بسته شد.
بعد از اون تصمیم گرفتم یک سایت تراوین اسپید راه بندازم که حداقل ادمینش متقلب نباشه و این شد که وارین رو راه اندازی کردم.
بعد از گشتن تو اینترنت چند تا اسکریپت بازی گیر آوردم که یکیش همین نسخه ای هست که رو سایت نصب شده.
یه مقدار که بازی کردیم متوجه شدم وای خدای من این سیستم چقدر مشکلات داره. منم توکل کردم به خدا و دست به کار شدم.
مشکلاتی که وجود داشت و بچه ها ازش استفاده می کردن رو پیدا می کردیم و رفع می کردیم. خیلی سختی کشیدم. خدایی شبانه روز روش کار شد.
تو این بین به دو تا از بچه های گل ایران زمین خیلی مدیونم. یکی دوست خوبمون آرمین و یکی دوست خوبمون سلمان.
این دو تا خیلی باگ یاد من دادن و من رفع کردم. دستشون درد نکنه. البته دوستان دیگه ای هم بودن که کمک می کردن. حتی یکی دو نفر
به عنوان این که سایت رو خراب کنن میومدن باگ ها رو انتشار میدادن. ولی نمیدونستن با اینکار چه خدمتی دارن به سایت می کنن. حتی
یکی رفته بود و یه وبلاگ هم از مشکلات سایت زده بود که همه اونها رو رفع کردم.
بعد از گذشت حدود 6 ماه از شروع راه اندازی سایت میتونم به جرات بگم که باگ خیلی موثری که ساده باشه وجود نداره. البته کمبودهایی هست که انشاءالله
به مرور تکمیل میشه. مثل وسایل قهرمان و کتیبه ها که برخی از اونها راه اندازی شده و انشاءالله به مرور تکمیل میشه.

این ها از زبان مدیر وارین است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kuzata در تاریخ 1392/03/03 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

منم توشمشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ما در اینجا سعی میکنیم اخبار جدید بازی ها و مشکلاتتان از جمله کرک بازی ها و ... برای شما انجام دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نوشيدني آلوئه ورا برمس بدون مواد نگهدارنده
  • نسخه جدید دانلود منیجر
  • فرش 1200 شانه کاشان
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا
  • انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • خرید گیفت کارت آیتونز
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور هند
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • نرم افزار
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • دانلود رایگان فیلم
  • دانلود کتاب الکترونیک
  • دانلود کتاب
  • ارتقا رم مک بوک پرو
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    من در این سایت به جه چیز هایی بپردازم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 5,667
  • بازدید کلی : 44,931